• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,31
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,31
  • 23.12.14, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlastel rekordilised kingiostud internetist

Soomlased on lõppeval aastal teinud internetist jõulukinke ostes uue rekordi, kirjutab Soome Kauppalehti.
Soome jõuluostud kolisid internetti
  • Soome jõuluostud kolisid internetti Foto: Scanpix/reuters
PostNordi värske uuringu järgi oli detsembri 18.-19. kuupäevaks veidi enam kui viiendik soomlaste jõulukinkidest soetatud interneti vahendusel. Rahalises maksumuses teeb see ligi 215 miljonit eurot.
Jõulukinke on interneti vahendusel soetanud 43% soomlastest. Populaarseimad kingid on riideesemed ja jalanõud, koduelektroonika ja mänguasjad.
„Järjest enam soomlasi eelistab oma jõulukingid osta kodus, rahus. See on lihtne ja mugav ja julgelt võib loota, et saadetis õigel ajal kohale jõuab,“ ütles Jouni Lamberg Soome PostNordi
Küsitluses osales 1300 inimest. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele